Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




AAAAAAAAARGH!!!

Jag hataaaaaaaaaaaaaaaaaar när datorn/internet inte fungerar som man vill! Hmm, filmkväll ikväll? Självklart! Men då fixar jag en film = in på piratebay och då funkar inte den jäääääääkla sidan! Jag tycker att regeringen är hemska som stänger ner min livskälla var och varann dag. Hur ska jag kunna fly från verkligheten genom att ha Greek-maraton om inte piratebay fungerar? Dessutom regnar det ute och jag är pissnödig men orkar inte gå ända till toaletten. Jag fokuserar på solen och mingel-söndag på daladdubbeln :) Aoooooooomh!

Ses! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback