Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




The day after...

Nu har dom åkt hem.. Snyft. Vi hade en underbar helg med våra älsklings-moringar här i Viken. Dom fick se bandy, dom fick se skolan, dom fick se vissa andra saker ;) Det var en oförglömlig helg! Jag ska få lite bilder av Lovisa och sen ska dom såklart upp på bloggen! OCH om allt går som det ska, ska jag och Lovisa åka dit i februari och göra vår praktik där :D Nu ska jag återgå till mitt pluggande samt kolla på tv :b Aktivt tv-pluggnade... PUSS /S

Kommentarer
Postat av: johanna

miss youuuuuuuu!! snyft! men vi hoppas på återbesök i februari, hihi. PUSS <3

2009-11-17 @ 16:33:15
Postat av: Frida

hahah :D klart ni ska praoa här ! vi saknar er !

2009-11-18 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback