Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag!

God morgon god morgon! Har alla sovit bra? Själv drömde jag att jag blev anfallen av en mattant och sen blev jag väckt av ringklockan. En gammal elev ville tydligen ha frukost. Han fick ett ägg och lite C-vitamin :b

Jag har redan varit så duktig att jag har tränat, men min bajs-hals spökar fortfarande så jag sprang bara en timme istället för 1,45. Ack! Nu ska jag i alla fall snart iväg till Sofie för hon, jag och Lovisa ska på bandy :D Det var ett tag sen!

I fredags var det premiär för New Moon på biografer i hela Sverige. Och vilken hysteri det blev. Alla jag känner har varit och sett den förutom jag och Sofie. Vi ska kolla nästa helg :D Hon är så upptagen med att vara bandy-proffs att hon inte hann den här helgen. Men den som spar han har! Jag längtar dock efter att få se Jacob, eftersom det ryktas att han har lagt på sig 15 kilo muskler. Yummi! Hihi ;) Alla mina homies i viken var och såg den igår som sagt och då hade jag väldigt tråkigt. Så jag busade runt lite i lägenheten ;) Men men, dags att gå nu! Hejsvejs /S


Jag hade tråkigt. Jag lockade håret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback