Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Matmatmat!

Jag är faktiskt mycket sugen på att åka och handla inför helgen! Jag har ätit upp vårt förråd av matlådor i veckan och nu är det dags för lite riktig mat. Jag funderar på fisk faktiskt (: eller räkor, det är också mycket gott.

Idag är det en sån där skön dag. Vaknade kvart över nio, gick upp, ändrade mig, gick och la mig och sov 45 minuter till :) Sen hade vi en lektion och som grädde på moset fick vi sluta en halvtimme tidigare! Sweeeeeet! Dessutom har jag skrivit färdigt alla läxor så jag har inget som hänger över mig nu. Så nu ska jag lägga mig och chilla, förslagsvis i Lovisas säng ;) Hejsvejs! /S

P.S. Sofie, jag lägger upp filmerna nu! :D D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback