Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Humöret är på topp!

Jag har återhämtat mig från nattens strapatser. Vid två kom polisen och tog hand om fanskapet downstairs och jag kunde äntligen sova. Tack vare grannarna missade jag Sofies match mot AIK, vilket sög! Jag höll tummarna för henne när jag var ute och sprang nyss :) Senare ska vi åka till Gävle, gå på donken och sen bio :D Vi ska se New Moon. SOM vi har längtat! Sen premiären förra vecka har jag fått höra undeeeerbara saker om filmen och jag hoppas att den är så bra som alla säger :) Nej, dags att gå och klä på sig och plugga lite! /S


Taylor Lautner är Jacob Black - DREGGEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback