Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




God morgon!

Här sitter jag och Linnea, min kära sambo, och äter frukost. Hon äter fil med musli och äppelmos, två mackor, ett glas äppeljuice och ett glas med äppelcidervinäger blandat med vatten. Jag äter yoghurt med musli, ett glas juice och ett ägg. Alla andra är på träning, men vi är sjuka :b Jag tycker att alla som läser ska skicka lite sympati till Linnea, som har varit sjuk i fem veckor på rad! Tänk vilken träningsabstinens människan har! Jag har bara varit sjuk sen i fredags, så jag klarar mig utan sympati :b

Fast nu är det ju så att jag har samma problem nu som hela förra vintern, nämligen att min hals svullnar igen på natten på grund av den torra luften. Inget har hjälpt, så nu tänker jag ta till drastiska metoder. Jag ska gå till läkaren och vara envis! Jag vet precis vad dom kommer att säga, vila lite så blir det bättre. Nu vet ju jag att när jag provade på det fick jag hjärnhinneinflammation och den vägen tänker jag då minsann inte gå igen. Så håll tummarna för mig och min kamp mot Vallhovs hälsocentral :)

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback