Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




FY FAN I HELVETES JÄVLA SKIT!

Jag ligger i min säng, klockan är halv två på natten och jag är förjävligt förbannad! Anledningen? Jo, mina grannar i trappuppgången bredvid, TRE våningar under mig har fest. Musiken hörs i hela jävla huset och jag överdriver inte när jag säger att fönstrerna skakar. Hur jävla dum får man vara när man spelar musik mitt i natten på högsta volym i ett hyreshus med papperstunna väggar? Har man ingen jävla respekt för andra människor?! Jag vet att det är fredag och folk vill ha kul, men är det nödvändigt att jag ska få höra att Meja har släppt ett nytt album "och det låter lite så här.."? Gå till krogen FÖR FAAAAN!

Nästan ännu argare blir jag på resten av samhället. Jag har ringt störningsjouren två gånger, TVÅÅÅ GÅNGER, och det har inte hänt ett piss. Som den lilla tjejiga fjant jag är börjar jag ju lipa för jag är så utmattad istället för att gå över, dra ur kontakten och ge människan som äger spotify-kontot ett fet jävla smocka. Jag funderar seriöst på att göra det, men då tar väl securitas med mig i förvar om dom nu någonsin behagar att dyka upp. Fan, livet är hårt. Om 16 minuter tänker jag ringa polisen för då har jag stått ut med det här i två och en halv timme.

Tack för att du lyssnade. /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback