Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Det är sooool! :D

Gissa om jag blev glad när jag vaknade imorse, för solen lyste för första gången på tre veckor! Man blir så pigg och glad av den :) Jag satte mig i köket med datorn så jag kan se den när jag vill ;)

Idag var det tänkt att jag ska träna 1,45 distans, men det gick från det till 45 minuter styrketräning till vila. Min nya taktik är det supersäkra före det osäkra och jag känner lite i min bajs-hals så då vilar jag istället! Den halsen är inte att leka med och jag får så lov att lyda minsta vink den ger, annars blir det 14 sjukdagar i träningsdagboken och det gillar vi inte!

Nu måste jag hitta på nya saker att göra idag, så då kanske jag kan städa? :b Allt folk som är här i helgen är antingen i Göteborg på bandy, eller i Gävle på bio så jag får helt enkelt roa mig själv. Jag återkommer under dagen med mitt schema! Nu ska jag återgå till att planera träningen för i vinter <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback