Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




15.57...

.. och jag sitter och gör läxor, wohoo! NOT. Tråkigt som fa... eh.. sjutton. Jag blev glad när jag loggade in på bloggen, för jag hade ju fått kommentarer! Men jag märkte att det bara var Joline och Sofie som retades :b Dom blev nog lite stötta när jag skrev att jag var superbra på hänga gubbe. Men jag säger bara sanningen!

Här kommer lite saker från de senaste dagarna:


Gooo-mat i söndags (:


Jag och Lovisa lekte Tyra Banks...


... Och modell. Eh..


?


Födelsedagskalas hos Albin. Grattis!




(o)seriös videoblogg från SAIK:s match!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback