Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Torsdag!

Hej!

Jag ska berätta om min skolvecka:
Mån - två lektioner
Tis - Två lektioner
Ons - två lektioner
Tors - En lektion

Ibland måste man ju bara älska gymnasiet ;) Nu är det bara ett litet moln kvar på min skinande himmel, matteprov imorgon. Men det ska nog gå bra :) Sen laddar vi alla inför J-cup i helgen där jag faktiskt ska springa en dag! :D See you there allihopa /S



The good old days i 27b

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara, säg att det är medeln du ska springa?! för då kan vi agera hejarklack tillsammans på lördag (; <33

2009-05-07 @ 16:47:24
Postat av: frida

det var från mig ;)

2009-05-07 @ 16:48:05
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback