Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




TJOHOO!

Halloj! Det är en himla underbar dag idag måste jag säga. Inte en endaste lektion som Sara redan nämnt, och dessutom är det stekvarmt ute! :D Då blir man glad. Något som piggar upp ännu mer är att kemiprover är avklarat ( i onsdags) och det gick väl hyfsat! Det var i alla fall lättare än jag trodde. Att vi har gjort det betyder att det inte finns det minsta kvar att göra i skolan innan sommarlovet och det är ju bara för bra för att vara sant! Okej, vi har en labbrapport som ska in på fysiken men frågan är om vi kan göra den, eftersom alla i hela klassen fick fel värden på labben eftersom Ingemar gett oss fel instruktioner. Vi får se helt enkelt. Nu är Jocke här och pratar kartor med Lovisa och han erbjöd sig att skjutsa mig till stationen efter det! Så jag slipper släpa mig den långa vägen dit till fots. Haha. När jag kommer hem väntar även FÖDELSEDAG! Imorgon, lördag 30 maj, glöm inte att säga grattis;) Det ska bli så roligt! Synd bara att jag inte kunde följa med till Hallsberg, men det får jag ta igen på 60-70 nästa vecka istället:D Ha det bra!! /R

Det är allt annat än vinter här i Sandviken nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback