Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Surprise Sara!

Här kommer ett inlägg som inte Sara har skrivit, nästan första gången under hela året på olgy. Eftersom att det har varit torka på blogginlägg från någon annan än Sara från oss i tjugosjub så tycker jag att det skulle bli ändring på det från och med nu. (Nu vart du överraskad va sara!?) :P

Fortfarande helg och vi är kvar i den fina staden Stockholm. Efter tre tävlingar som var extreeeeeemt roliga är vi riktigt slitna. Vi håller på att däcka här nere i mitt rum framför tvn.   Lite om tävlingen idag då; Sara sprang på som en gnu ( eller ja hon tog en fin promenad till kontroll 1,2 och 4) Efter hjärnhinneinflamationen så tycker jag att det var starkt jobbat. Jag sprang även jag på som en gnu (på riktigt alltså ;). Tydligen kände höften inte för att göra ont idag så jag vart glad och tydligen så visade det sig att jag kan springa på ganska snabbt för att vara så otränad = jag vart ännu mer glad. Orienteringen gick mindre bra men det är en annan femma.

Nu väntar vi på att pizzan som vi beställde ska bli klar och sen ska vi åka tillbaka till Viken för att gå (för första gången på länge) en hel vecka i skolan :/ Livet är tufft ibland. haha.  Vi får också sällskap av Bejmer i bilen så det blir en trevlig resa tillbaka upp till Norrland.

 Nu ska jag fortsätta skriva de 40 meningarna som Sara trott att jag har gjort hela tiden, jag ligger efter. Inte bra det! / L

Kommentarer
Postat av: Sara!

Guud vad du är busig Lovisa! ;D hihihihihihihi! <33

2009-05-04 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback