Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ojojoj!

Hej svejs!

Nu sitter jag här, klockan nio på morgonen och vill bara gå och lägga mig. Men bloggen skall uppdateras och jag tar mitt uppdrag på största allvar. Höhö.

I måndags hade vi en liten äventyrsdag med OLGY som anordnades av Jenny och Maja. Tummen upp! Det var superkul :D Lite orientering, lite chokladbollar och lite spionage. Vårt uppdrag gick ut på att ta några kontroller, fota en massa knäppa saker och spionera på andra lag. Vårt lag ägde, såklart. Vädret var på topp och jag har än en gång fått en mycket fin brottarbränna :b På kvällen var det diktläsning för treorna, som snart ska sluta. Snyft.



I helgen ska jag, Lovisa och Max hålla uppe fotbollshedern för OLGY Sandviken när vi ska på Hallsberg på fotbollscup. Jag i mål, Max starkt defense och med Lovisa på topp blir nog vårt lag svårslaget! Jag ska nog införskaffa lite krigsmålning så vi visar hur skräckinjagande vi är.. ;) hihi! Vi syns! /S

Kommentarer
Postat av: sara

ååååååååååå jag vill egentligen ocksåååååå dit juuuuu! attans att jag inte kan! :( men ni får ha de så trevlans! :D <3

2009-05-27 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback