Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




fredagkväll:)

Hej igen. PLÖTSLIGT så bara skriver jag två inlägg på en dag! Ojojoj, vad har hänt egentligen!? Efter att inte ha skrivit ett endaste inlägg under hela den tid som denna blogg funnits så blir nog sara ganska överraskad;D Anledningen är väl att jag fått nåt slags infall och börjat besöka blondinbellas blogg (förlåååt så mycket!) och då upptäckte jag att hon skriver en jävla massa om vad hon gör. Själva poängen, det är att jag kom på att om jag skulle skriva allt jag och mina andra två flickor i 27b gör, så skulle det bli så mycket intressantare! Tror jag... Men just det här inlägget blir nog inte så intressant. Jag sitter mest här för att jag inte har någonting att göra. Mormors syster och hennes man är på besök här, med deras enoorma husbil! Dom åker typ sverige runt och är superkulturella hela tiden. Idag var dom på en massa museer och till exempel astrid lindgrens värld. Haha! Men i alla fall, Lennart, som min mormors systers man heter, han var inne på en saluhall och köpte världens godaste efterrätt! Den bestod av smält rabarber med nån slags maräng och jordgubbar doppade i choklad. MUMMMS! :D Så nu går det ingen nöd på mig i godis-väg i alla fall. Däremot vill jag handla kläder. Inte för att jag behöver det (jag går ju inte naken till skolan) men för att det är så himla kul! Det tycker dock inte min plånka. Men det är en helt annan sak. Till exempel behöver jag en klänning till avslutningen och Jukola. Vore roligt att hitta något man kan känna sig extra snygg i ;) hoho.
Nej, nu ska jag gå härifrån och göra något annat. Borsta tänderna tror jag. Lovisa och Sara; ni får ha det så kul i Hallsberg! Lova att krossa dom på fotbollen, visa era rätta sidor och var riktiga fotbollshuliganer!
såhär duktiga ska ni vara;D Puss/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback