Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Fredag!

Hello. Här sitter jag klockan tio på morgonen, solen skiner och vi har inte en enda lektion idag! Sweeeeeet. Inatt råkade jag och Sofie somna i Lovisas säng så nu ligger stackarn och sover på soffan. Jag har lite smått dåligt samvete. Särskilt eftersom jag sov så fruktansvärt gott inatt :b

Snart ska jag i alla fall ut på en lite joggingtur på typ en halvtimme eller nåt. Ska kanske vänta tills Lovisa vaknar så kan vi springa tillsammans :) Sen är det packning och städninge för imorgon bitti bär det av till Hallsberg och fotbollscup. Så håll tummarna för oss!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback