Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




I smell GOOOOOOOOD!

Hola!

Här sitter jag nyduschad i mina mjukis-shorts och kan knappt sitta still. Har ni aldrig haft ett ögonblick när ni är superspralliga och duperglada och kan inte sitta still? Jag är så cirka 99% av min vakna tid, men just idag är jag EXTRA glad! Allt är bara väldigt nice. Köket är rent (ingen disk!!), det finns brownies i kylen och, det bästa av allt, jag har bytt lakan i sängen. Det är en av mina favoritsysslor faktiskt. Det luktar super och allt blir så fluffigt och härligt :D Mmm..

Sen har jag gjort något i helgen som jag ääälskar. Nämligen att bygga ett pussel! 1500 bitar ren glädje om jag får säga det själv (; jag kan sitta i timmar alldeles still på golvet och bara bygga. Just då skiter jag i att det måttligt ont i ryggen för jag har precis hittat en bit som fyller igen ett hål ;) En till anledning till att jag är glad är att jag var hos sjukgymnasten. Mina snea nack-kotor verkar räta till sig och jag är tydligen ett mycket bra bevis på att Mattias rockar på sjukgymnastik! Wihuuuu :D Pusslet blev färdigt i lördags och motivet är en sån där kaos-bild eller vad jag ska kalla det. Tecknat är det. Sen en massa folk som typ ramlar, slår sig och annat skit. Just den här var "kaos på gatan" eller vad jag nu kan kalla den :b

Jag stannade i Viken denna helg och sen Freddie-boy stack till Falun i morse har jag varit alldeles själv. Man kan ju lätt blir lite smådeppig, men det tog jag hand om. Jag tog en dos Jack Sparrow. Guud, vad man blir glad av den människan! Det är tur att dom har vinklat honom som en knasig riktigt sexig pirat, istället för en smutsig alkoholiserad pirat. För han är ju båda, men det är mycket roligare om man föreställer honom som den knasiga sexiga piraten ;)

Åhåååå! Gissa vilken låt som spelas med hög volym på min lilla stereo? Nej, inte The Killers faktiskt. Det är Agnes - On And On! När jag är på dansa-runt-i-lägenheten-i-mjukiskläder-humör får jag GRYMT dålig musiksmak. Fast det är ju inte på riktigt ;) Det är bara på riktigt om någon ser mig och jag hoppas innerligen att ingen någonsin får se mig dansa runt med hårborsten som mick. Det skulle vara mycket mycket pinsamt. Hihi :b

Nu är det dags att kolla på lite Miami Ink på 6an. Mycket finfint program. Dit ska jag åka när jag ska tatuera min orienteringsskärm, för den ska bli ascool :D Vi synes! /S

P.S Johanna och jag vill bara meddela att vi båda ÄÄ*ÄÄÄÄLSKAR Amelie Från Montmarte. Den är grym! D.S

P.S 2. Olgyläger om FEM dagar! Börja packa kanske? ;) D.S

Kommentarer
Postat av: Saaaaarararararraraaaaaaaaa (eksjoöoöoöoö)

OLGYläger jaaaaaaaa!!!!! :D:D första gången vi träffas sen typ o-ringen då eller? :D:D::D:D:D:D:D

åå sen måste vi bestämma vad vi ska hitta på på skol-vm mässan! :P vi måste hitta på nått utstickande och enastående!! :P och hur går de med kläderna du skulle sy? :D:D:D:D

PUSSPUSSPUSS på er alla tre! (: <333

2009-03-10 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback