Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




En tisdag som alla tisdagar...

.. Bara med lite mera känslor! Inte bara glada kan jag säga. Varför? Joo, för vi har haft fysiklektion idag. Så fruuuuuuuuuuuuuuuuuuktansvärt frustrerande. Har ni någonsin känt att ni verkligen inte går ihop med en person? Jag har hittat min sådan nu i alla fall. Det är typ den andra i mitt liv, den första var vår läskigt läskiga och fruktansvärt dåliga SO-lärare som inte ville hjälpa mig "för då blir det ju orättvist för de som inte får hjälp".

Jaa, jag måste verkligen göra något åt denna situation. Vi förstår inte varandra. ALLS. Och jag har märkt att jag har svårt för att uttrycka mig när jag är väldigt arg. Antingen så börjar jag lipa (pga ilska, inte för att jag är en liten fjant. Kom ihåg det! ;b ) och då går det inte så bra att snacka, eller så sitter jag med en seriemördar-min och säger ingenting för jag är så ARRRRRRRG! Jag tror jag får skriva ett brev eller nåt. Det var väl så man gjorde förr i tiden?

Men det finns två små solstrålar som tränger igenom detta tjocka skikt av cigarettrök och koldioxid. Det första är att packningen till Danmark/Norge är påbörjad! Det var väl egentligen två saker i en sak, jag gillar att packa plus att vi ska på läger :b Aja. Det andra är att Sofie, vår mycket begåvade bandy-vän har köpt ett nytt pussel! 2000 bitar fint schweichiskt landskap. Ska dit ikväll för att bygga lite och kolla på Desperate Housewives :) Mysigt värre!

Dags att ta farväl. Farväl /S

P.S Hälsningar till Eksjö-Sara som är VÄLDIGT entusiastisk inför Danmark! Vi skall ha schvajnigt kul :D D.S

Kommentarer
Postat av: sariseeeeeeeeeen :D:D:D

om jag inte minns helt fel så var det SVINIGT kul i Danmark också!? :D:D:D::D:D:D:D::D:D:DD

gaaaaaaaaaaash vad jag måste komma till Sandviken någon helg och gå lös. hahah. har saknat er masssssssssvis, och mums vad härligt det var att se och få träffa er igen :D i love yooooooooooouuuuuu x34856293845629385 :D:D

snart skol-vm btw, SKETNAJS! :D:D:D <333

2009-03-16 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback