Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjolahopp!

Nu är det inte många dagar kvar tills vi har gått klart vårt första år här i Viken. Var det inte igår vi började? Jag har precis skrivit klart fysik labraporten, sista inlämningen för terminen, wihuu!:D Så snart ska vi över till Sofie och kolla på film innan Greys. Det är mycket synd att vädret inte vill samarbeta för vi vill ligga i poolen och steka, det får bli nästa vecka om vi har tur.
   Igår var Sara duktig och bakade riktigt mumsiga choklad banan muffins med hasselnötter på :) Jag lovar att dom var riktigt goda, det är synd att dom är slut nu. Förövrigt har Ingemar, efter mycket tjat från oss, äntligen fattat att det är helt omöjligt att vi ska hinna med ett kapitel i fysiken på en vecka och sen ha prov på det! Han bytte ut fysik provet mot matteprov så helt över är det inte än. Vi har ju redan för länge sen kommit fram till att Ingemar är dum i huvudet. Tur har jag som ska vara i gbg nästa måndag och tisdag så jag slipper faktiskt göra provet :) Alla har tyvärr inte lika tur!

Här kommer lite bilder från igår :D




         



Hejsvejs lingon fejs / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback