Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Måste man?

Är det förväntat av en att man ska sitta och kolla på fotbollen ikväll?

För ärligt talat så är det inte så jättekul att kolla själv plus att jag inte bryr mig så fruktansvärt mycket plus att jag inte orkar ställa mig upp och gå till köket som inte luktar så gott nu för papperskorgen svämmade över och det ligger nudlar på golvet. Suck. Jag vill sitta här och vara tråkig och ha O.C-maraton och äta glass till middag och filosofera över hur tråkigt jag har det. Men äter jag inte middag så kommer jag inte få i mig nog med energi och då kommer jag inte orka göra något roligare som att vara med Sofie och då har jag ju bara mig själv att skylla om jag tycker att jag har tråkigt. Om jag vill sitta här och vara tråkig och ha O.C-maraton så ska jag göra det, för det är det jag vill. Men lite middag ska jag nog fixa, för ansvarsfull skall man vara. I alla fall lite. Sen verkar det ju finnas lite att göra, för nu slogs det på dunkdunk-musik hos Linn och Lisa ovanför mig och jag kommer då definitivt itne att somna tidigt nu. Men jag kan alltid gå upp dit och kika vad som händer. Kanske lämna tillbaka kakaon vi lånade för ett tag sen och ha det som ursäkt att komma förbi :b Men först middag :)

See ya! /S

P.S Musiken kom visst inte från Linn och Lisa, den kom från våra CS-grannar. Oh dear god, hur länge kommer dom ha "fest"?(=Lan med öl och utan tjejer) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback