Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Kanon

Tjenare här kommer några glada hälsningar från Göteborg!
Jag och Linnea tog sovmorgon idag så vi gick upp vid tio och efter jag läst ut min bok och vi ätit frukost drog vi ut på stan för lite shopping. Farfar bor 100m ifrån avenyn så det var nära och bra till affärerna :) Tyvärr hittade vi inte något men man kan ju inte alltid ha tur heller. Efter en riktigt god lunch gick vi till Liseberg, det tog bara fem minuter att gå dit. Tänk om man hade så nära haha.


Juste spana in det här; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5342657.ab .... som tur var så var det inte jag och Linnea som satt fast där uppe i en timme. Men vi såg hur brandkåren fick putta vagnen så att den åkte tillbaka.
 
Vi har sprungit runt och åkt massor med grejer hela dagen och farfar åkte flumrider och bargbanan med oss. Jag skulle laddat upp en jättefin bild på mig, linnea och farfar från flumrider och med mycket fina poser om nu inte farfar hade råkat glömma kvar kortet på liseberg:P men men. Det har varit en riktigt lyckad dag och nu ska jag och Linnea kolla på film.

See you later aligator! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback