Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hard work work!

Hiewaaaaaaaah!

Efter ännu en dag på jobbet kommer jag hem dödstrött och smutsig. Livet är hårt. Jag förtjänar semester, men tydligen får man inte semester efter att ha jobbat två dagar :b Imorgon är det i alla fall midsommar, då får man vila lite. Igår gick jag upp 06.30 för att träna innan jobbet, ack och ve! Sprungit 5-minutersintervaller med stängda ögon, det har du nog aldrig gjort va? Annars händer det inte så mycket i livet, jag har varit på besök hos astmaläkaren och fått en fin diagnos, ansträngningsastma. Lite nya mediciner borde göra susen. Sen var jag på övningskörningskurs igår också, det var himmelrike! TVÅ (two, dos, deux, 2!!!) gånger fikade vi inom loppet av två timmar. Naiiiice! Sen äter jag mig tjock på kladdkaka på Hansons café, där jag jobbar.

Life is good /S

Kommentarer
Postat av: Frida

haha alltså jag gick upp kl.6 idag för att hinna träna innan jobbet jag med, och mina ögon var helt uppsvälda! jag har dessutom endast svaga minnen av vad jag gjorde på passet, jag kan ha sovit på cykeln ;) haha och sommarlov från sommarjobben borde helt klart införas ! puss!

2009-06-18 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback