Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Godnatt...

Hallihallå, nu sitter jag här uppkopplad på nåt Telia-jox, vårat modem här hemma har nämligen gått sönder. Men det funkar bra så det är lugnt! Enda problemet är att alla i familjen vill åt det, och jag som vill ladda hem ett Gossip-girl avsnitt, det tar ju så fruktansvärt lång tid, i alla fall med den här uppkopplingen. Jaja, får väl vänta tills på söndag.

Jag är så trött nu, sängen med mina nya lakan ser väääldigt mjuk och varm ut och jag ska snart krypa ner där! Hihi. Imorgon SKA jag hitta en klänning till avslutningen, jag vill ju inte gå naken heller. Kan inte fatta att vi slutar på torsdag, men det ska bli så jävla skönt att slippa skolan ett tag framöver, tjoohooo!! :D:D Det enda som är kvar är ett matteprov fast det ska nog gå vägen tror jag! Sen har vi faktiskt gått ett år här i Sandviken och ja vad ska man säga, det har gått så himla fort! Men det är ju två år kvar fortfarande så:D

På söndag är det Lida Loop (en jättestor cykeltävling som Tullinge arrangerar, tävlingen har blivit utsedd till årets cykelarrangemang för något år sedan också!) och jag är så himla sur för att det ska bli dåligt väder. Eller ja, inte dåligt väder om man jämför med hur det har varit tidigare i veckan (ungefär 5 grader, spöregn och blåst. Svensk sommar, hurra!) men kanske 15 grader och moln. Det är ju inte alls bra om man tänker på att åren innan på Lida Loop har det alltid varit strålande sol och 30 grader. Därför ska det inte bli lika kul som det brukar. Vi ska stå vid vätskan och om det är varmt har jag och dom flesta andra bara bikini på sig och så bruka det bli vattenkrig, men så kommer det nog inte bli nu. Nu kommer man ju stå där med fleece och huttra. Nästan;)
Nej nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon! Blir nog 90-30 intervaller om jag inte känner mig förkyld, har känt av lite idag. Sen längtar jag redan till söndag och att få komma upp till Sandviken igen. Så dumt att just när jag börjar tycka om att vara i Sandviken extra mycket så är skolan snart slut:( Jaja!
Godnatt!! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback