Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Måste bara få ventilera mina åsikter om Rix FM. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH!  Fy fan. Hemska radiopratare, hemsk musik, hemsk reklam. Spelar Savage Garden från typ 2001 och kallar det bäst musik just nu. Jag får andnöd! Så, nu kan jag ägna resten av kvällen åt andra grejer för nu fick jag ut det där ur mitt system :b God kväll!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback