Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Måndag

Hejhej :)

Här sitter jag och slappar, men snart ska jag iväg och jobba kväll på kaféet. Segt, men lönsamt ;) Beställde min bärbara hårddisk igår från Netonnet. Nu måste man gå omkring och vänta på paketet bara :b Sen så vann jag en massa presentkort i veckan, ett på 250 kronor på Team Sportia och igår på Vittjärvs 2-dagars fick jag 300 spänn på Intersport. Life is goood! :D Längtar till O-ringen, då ska jag shoppa loss som satan! Jag hoppas vi stannar på Birsta City i Sundsvall eller nåt :)

Helgen var fin :) Fredrik, tävling och lite bio är alltid nice! http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?ArticleId=4732624 är en fin liten artikel att spana in om man vill ha lite mer information om helgen ;)

Nu ska jag i alla fall återgå till mitt nu månadslånga O.C-maraton. Inne på säsong tre nu :) PUSSPUSS /Sara

(Foto: Mats Johansson)
(foto: Mats Johansson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback