Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Live from Norrbotten

God kväll!

Min kväll har varit händelserik måste jag säga :) Slutade jobbet klockan sex och sen var det direkt iväg till terränglöpningstävling. 30 min på 6 km übertuff bana och ett presentkort på Team Sportia 250 kronor. Jag är mycket nöjd :) Sen lite pizza och sist men inte minst satte jag mig vid ratten och rattade runt lite på helgens tävlingsområde, heheeee. Nej, jag såg faktiskt bara en kontroll och den lär inte vara min :b Men dagens lilla löp-prestation visar ju att jag kan springa 30 min allt vad jag har och det trodde jag faktiskt inte. Jag har fortfarande en bit kvar innan jag är tillbaka till min gamla form, men det är på god väg :D

Att köra bil är ju lite klurigt, men idag körde jag 60 km/h och var uppe på fyrans växel. WOOOOOOOOW Ah ma gaaad, säger ni då eller hur? ;) hehe. Måste få mitt körkortstillstånd innan jag får köra på riktiga vägar, annars är man ju lite olaglig :b Imorgon jobbar jag för övrigt min sista dag för veckan innan jag är ledig tre najsiga dagar som jag ska spendera med älsklingen Fredrik :) Han stannar till på måndag och sen är det inte så långt kvart till O-ringen då vi ses mycket hoppas jag :b När vi är på O-ringen hade jag också tänkt shoppa upp dom drygt 10000 spänn jag kommer få från jobbet, niiiiice!

Allt från moi /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback