Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Inför O-ringen. MÅSTE LÄSAS!

Hola! Nu är det ju snart dags för avfärd till Eksjö för alla orienterare i Sverige. Det är ju väldigt lätt att glömma saker, så därför tänker jag göra en checklista på saker som man kanske inte alltid kommer ihåg att ta med sig.

1. Partytopp till sjätte etappen (MYCKET VIKTIGT)
2. Kompass
3. Snuskigt mycket pengar att köpa remmar för
4. Gummistövlar
5. Förtältet till husvagnen (har du ingen husvagn? Ta med förtält i alla fall, det är en del av upplevelsen för fan)
6. Böcker i drivor (ju längre norrut du bor, desto fler böcker)
7. Bilbingo
8. Volleyboll
9. Bikini/badbrallor
10. Solgalsögon (hög stekfaktor!)

Sådär, nu kommer ingen att behöva oja sig över glömda glittertoppar. För alla som är intresserade så kommer en tredjedel av 27b (jag) bo i husvagn vid en stuga 2 km nordöst om C-orten och den stockholmska delen av 27b kommer bo 2 km sydväst om C-orten i ett hus om jag inte minns fel. Kom gärna och hälsa på oss :) Imorgon börjar min stora resa neråt i landet tillsammans med mami och papa-bear. Lördag lunch är beräknad ankomst till Eksjö. Så jag antar att bloggen kommer vara lite inaktiv under de kommande tre veckorna. Ungefär som senaste tiden :b

See you soon makaroon! ;) /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback