Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




I am ze crocketmaaaaaster!

Hellå!
Nu har min käre Fredrik kommit dit han hör hemma, hos mig :b Vi har hunnit med rundtur i Boden city (tog väl typ fem min kanske), slapp framför tvn och en krocketmatch. Svårt att avgöra vem som egentligen vann, för det blev 1-1, men jag har fördelarna på min sida! Han gav upp för det första OCH han anklagar mig för fusk. Vilket jag starkt förnekar, för det var inte sant! Nu ska vi gå och mysa framför tvn lite till skulle jag tro för han somnade precis mot min axel ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback