Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Skall Torsten få sin Rullgardina?

Hej.

Jag vet, spänningen är olidlig. Sedan inlägget i tjugob.blogg.se har vi alla undrat, kommer den rosa dammsugaren heta Rullgardina och kommer Torsten äntligen bli befriad från sitt celibat i 27b, där hans enda nöje var när Lovisa eller Rebecka sög lite damm i hallen?
   Sedan min senaste kontakt med Torsten (kanske tre månader sen?) har jag lidit med honom. Att se hans ledsna lilla min på den klargröna glänsande ovansidan på den lilla mirakel-göraren från Samsung får mitt hjärta att brista. Han vill ha någon att älska. Nu när alla i 27b är fullständigt och completely upptagna blir Torsten mer och mer bortglömd. Ingen har någonsin tid för honom längre. Min uppmaning till Johanna och Frida är: Stoppa Torstens lidande - Ge honom en Rullgardina!



Torstens lidande, fångad på bild.

Farewell /S.

Kommentarer
Postat av: maawriii

maah söta ni är, och framförallt Torsten jag hoppas han får sin brud tillslut!

2009-01-05 @ 19:01:32
Postat av: Johanna

ÅH, stackars lilla Torsten! Det är klart att vi ska få slut på hans lidande, imorgon ska vi upp till hans blivande fru och pyssla om henne lite. En så viktig sak som en dammsugare får man inte glömma bort, och jag kan lova att hos oss blir on väl använd ;) Ni kanske borde använda stackars Torsten lite oftare i väntan på förlovningen? haha! PUSS<3

2009-01-06 @ 09:33:38
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback