Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sjuklig morgon

Hejsan :)

Tack för alla väldigt fina kommentarer, man blir på väldigt bra humör av såna :) På hyllfronten har det hänt en del. En skruv har tappat sitt lilla huvud så jag inte kan skruva varken in eller ut, en annan plugg har grävt sig in i väggen så den är fullständing oduglig. Någon som känner för att byta liv med mig? Och som grädde på moset (jag har aldrig fattat det där ordspråket, grädde på mos måste ju smaka skit. Det passar bra här då antar jag) är jag sjuk. Igen. Idag missade jag en 6 kilometersbana i 3 dm snö och spa-duschar på golfklubben. Crap! Och jag sympatideppar med Lovisa eftersom hennes spegel gick sönder igår när hon skulle hänga upp den. VI HATAR IKEA!

Nej, nu måste jag sluta deppa! Okej, dags för en lista. Saker som gör mig glad idag får det bli :b

Saker som gör mig glad idag:

- Igår gjorde jag två prov som det gick måttligt bra på :)
- Jag har alltså bara ett prov att plugga till just nu :)
- Fredrik har glömt nyckeln till lägenheten i Falun och Ingelsson är hemma sjuk i Ockelbo så Fredrik får bo hos oss :)
- Jag syr ett par gråa shorts till skolvm :)
- Shortsen blir väldigt fina :)
- Jag har glass i frysen :)
- Jag är nästan färdig med kemi-läxan :)
- jag har bra ordning i min byrå :)

Sådär, nu ler jag igen :) Det känns som det är dags att dra av mig mina fina fårfluffstofflor och sätta på mig lite riktiga kläder och börja agera! Skolan börjar ju om två timmar :b

See you later, Alligator /S

Kommentarer
Postat av: Sarisen in eksjööööö :)

de där shortsen lär jag spana in på Skol-vm! ;)

2009-01-20 @ 14:39:38
Postat av: Sarisen in eksjööööö :) igen...

sy ett par till mig med, och resten av högen vettja ;) vi kan ha dem istället för sverigedressen :P mohaha. aaaaaaaasnaaaaajz! ;D

2009-01-20 @ 14:40:45
Postat av: Sara - 27b

Smaaaart Sara! Om jag får lite mera gamla gardiner av Rebecka ska jag sy för fulla muggar! :D

2009-01-20 @ 16:54:02
Postat av: Rebecca :)

Heej Sara! :D hur är läääget ?

2009-01-20 @ 19:34:15
URL: http://rebeccarebel.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad bra att du är glad igen Sara, det gillar vi =D Och dom där shortsen lät naiiiiiiiice, du får visa när vi kommer, och lära mig sy! :b Nu sitter jag hos grannar med så hög musik att det dunkar i hela kroppen. Hehe. Puss<3

2009-01-20 @ 21:44:46
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Flisan

Tjena sara hur har du de? ;)

PUSS

2009-01-20 @ 23:53:40
URL: http://flisanwalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback