Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Potatiskroketter och guitarhero!

TJA!

Fredag, engelska, orienterare.nu. Det är alltså det vi hittar på just nu :) klockan är 08.37 och det är 7 timmar och 28 minuter tills vi släpps fri från detta fängelse. Ungefär. Rebecka hoppar på bussen till fjollträsk efter skolan medan jag och Lovisa stannar i Viken för i helgen är det dags för den ultimata guitarhero-turneringen! Oscar Andersson, the one and only, har redan börjat kicka ass på Expert-nivå så jag och Lovisa måste börja agera lite nu för att komma med på pallen. Väldigt spännande, vidare rapportering utlovas!

Annars är det väl det vanliga som händer i helgen, träna äta och sova. Och förstås göra fetmycket milkshake med min nya mixerstav. Jag och Lovisa har snittat ungefär 4 h sömn per natt så jag antar att vi ska jobba in det lite grann :b Man måste ju få bra statistik i träningsdagboken! Läxor ska vi ju också göra för just nu är lärarna på slav-humör. Jag nämner inga namn...

Nu kanske man ska börja läsa engelskatexten på tio sidor nu, lektionen slutar ju om tio minuter :b See ya! /S

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag önskar att vi också hade datorer i klassrummet :(( Har alla sveriges lärare paktat ihop sig till slaveri? blä! HAHA, dampknapp? på-knappen? Den gillar jag! Och jeeeevlars vilket sug det är i henne ;) Nä, hon är tyvärr inte döpt än ;o och bilder glömde jag visst också att ta.. shame on me! Pussss<3

2009-01-09 @ 17:44:20
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback