Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Inventering av 27b, vol 2

Hejhej!

På begäran av Malin Andersson, Nolaskogsarna, ska jag räkna alla kaktusar i 27b. Här är resultatet:

  • 10 kaktusar (varav sju är Saras)
Sådär, så enkelt var det :) Inom en snar framtid ska jag plantera om alla mina kaktusar för dom växer med en rasande fart :) Dags att gå och sova. Inte i min säng, inte i Fredriks säng, utan i Lovisas underbara fluffiga säng med TVÅ nya kuddar! :D

God natt allihopa! /S med de green fingers

Kommentarer
Postat av: malin

TAACK!

2009-01-29 @ 14:36:09
URL: http://stickdinidiot.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag hade också en kaktus en gång men den dog.

Jag glömde att vattna den ett år typ.

Det blev bara taggarna kvar.

2009-01-30 @ 12:53:19
URL: http://minisanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback