Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Guten morgen!

Hallå!

Här i skolan är det lugnt, för klockan är bara 09.07 och vi börjar inte förrän om 8 minuter. Det är endast jag och Joline, vår sköna lokalis här på OLGY, som sitter och filosoferar om sjukdomar och dylikt :b Just nu ser det inte ljust ut, jag har vilat dom två senaste dagarna och nu har Joline fått ont i halsen, AJAJ! Men det fixar sig nog så småningom, man kan ju inte vara sjuk heela tiden.

På tal om ingenting så har jag faktiskt börjat agera med att inreda mitt rum efter nytapetseringen under jullovet. Imorse åkte jag och tränar-Björn och shoppade lite krokar så jag kan hänga upp mina fantastiska tavlor som föreställer en riktig sötnos till unge. Jag när jag var liten alltså (; Snart ska det inhandlas pärmar, ramar och anslagstavlor och sen ska min hylla upp på väggen! Fantastiskt, med tanke på att jag köpte den typ 18 augusti förra året (;

Nu är det snart dags för matte-lektion, men jag behöver säga en sista sak :b Jag tycker att 27b får för lite kommentarer! Nu när det är så många som 20 pers /dag borde ju åtminstonde någon lämna ett litet roligt meddelande? (: Aja, vi syns! /S

Kommentarer
Postat av: Frida

haha då hade nog risken varit större att jag dog av allt plugg som lärarna kastar över oss denna vecka! nu när jag har börjat skriva borde ju dina sambos också ta tag i saken ;) krya på er, eller ja hoppas verkligen inte att ni blir sjuka :)förresten, jag har länkat till eran blogg på våran nu ;D moaha <33

2009-01-15 @ 12:37:20
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: frida

haha då hade nog risken varit större att jag dött av allt plugg som lärarna kastar över oss denna vecka!! nu när jag har börjat skriva borde dina sambos också ta tag i saken tycker jag ;) krya på er, eller ja hoppas att ni inte blir sjuka :) förresten, jag har länkat till eran blogg på våran nu :D moaha <33

2009-01-15 @ 12:39:46
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Tove

yeahij då får ni väl ett av mig då vare sig ni vill eller inte;) Jag är i alla fall frisk och från och med nu får ni skärpa er lite, tidigare läggdax och massa av c-vitamin är det som gäller för er! Det är bara 88 dagar kvar till skolvm nämligen;);) <3

2009-01-16 @ 17:24:58
URL: http://minisanka.blogg.se/
Postat av: Tove

yeahij då får ni väl ett av mig då vare sig ni vill eller inte;) Jag är i alla fall frisk och från och med nu får ni skärpa er lite, tidigare läggdax och massa av c-vitamin är det som gäller för er! Det är bara 88 dagar kvar till skolvm nämligen;);) <3

2009-01-16 @ 17:26:00
URL: http://minisanka.blogg.se/
Postat av: Tove

Förresten så är er blogg lite lömsk för den visar inte första inlägget man gör först det syns inte förrens man redan gjort ett nytt.. ett knep för att få fler inlägg eller? inte visste jag att ni var så desperata:0

2009-01-16 @ 17:28:17
URL: http://minisanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kollar man hur många som är inne på ens blogg per dag??

2009-01-16 @ 17:36:13
Postat av: malinandersssennnn

HEJHEJ! det var allt jag hade att komma med denna kalla januarikväll.

2009-01-16 @ 23:02:23
URL: http://stickdinidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback