Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Genetisk klantighet?

Jag har en liten fundering. Kan man vara kroniskt klantig? jag sitter nämligen här och slickar kebabsås från fingrarna och halva min kebabpizza ligger uppochner på mitt golv. Frågar man alla som känner mig så vet man att jag alltid är så här klantig. Chokladsås i håret, utspillda mjölkglas i matsalen och härliga fall på asfalten. Och det är bara den här veckan ;)

Så jag börjar nästan fundera på om jag är kroniskt klantig. Att det sitter i generna liksom. Jag kanske inte kan bota min klantighet utan kommer få leva med det hela livet. HAHA, kan ni tänka er en 70-årig gammal tant som råka sätta eld på gardinerna och spilla oboy på vita linnen? Sätta eld på gardinerna har jag faktiskt aldrig gjort, bara på servetter. Dom brinner bra och går inte att släcka med en ketchupflaska. Så ni vet (; Men jag ska göra ett expriment, vara extra försiktig två veckor och sen se om jag är lika klantig. Spännande va? ;D

Annars är det inte så mycket som händer här i Viken. Jag är alldeles själv i helgen, "på spåret" är på ettan och jag ska nog snart cykla till ica för jag är i akut behov av glass. Som alltid :b Min klännings till 60/70-festen förväntas att bli färdigsydd och även bokrecensionen (stavning) ska bli färdig. PLUS att jag ska plugga till två prov på måndag. Då är det ju nästan bra att det inte är någon här för tillsammans med mat, sömn och träning blir det 48 timmar :b

Vi fick en kommentar (Äntligen! ;D ) där Ano Nym frågade hur man hittar statistiken. Klicka på blogg och sen visa statistik i menyn till vänster :) Om du har blogg.se förstås! Dags att lära sig lite geografi av Fredrik och Filip.

Farewell /S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA okej nu blev det en kommentar från mig också;) Måste bara säga att du glömde nämna det där med potatisbitar i håret och (fast det har du sagt förut)en järnstång i huvudet:P Där var iof jag den skyldige(A) OUUPS! Jag är nog inte så smidig jag heller;) Så det vart inget glass ätande idag, men jag lovar att hålla dig "sällskap" till affären imorn istället x) Puss på dig! och hoppas chill i Viken blir riktigt naice den här helgen också (Trotts massor med plugg!)Du får helt enkelt köra Guitar Hero som belöning lite då och då;P <333

2009-01-16 @ 22:52:44
URL: http://tjugosjub.blogg.se/
Postat av: E

´Fortsätt skriva tjejer! faktiskt kul att läsa om allt ni hittar på;)

2009-01-16 @ 23:18:29
Postat av: tove

Haha det verkar nästan så...

2009-01-17 @ 19:16:56
URL: http://minisanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback