Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Vad ska man säga?

Hej!

Jaa, vad ska man säga? Eller snarare skriva. Jag visste inte vad jag skulle skriva om när jag började detta inlägg, men det är ju självklart. Har man inget att skriva om skriver man om The Killers. Jag tänkte att nu kan alla som inte börjat älska The Killers göra det och alla som älskar The Killers kan se hur mycket jag älskar The Killers. Smart va? :)

The Killers har i alla fall släppt fyra album, Hot Fuss, Sam's Town, Sawdust och Day & Age. Min personliga favorit är nog Sam's town, eftersom låtarna är lite rockigare och texterna är som vanligt helt underbara. Dessutom ger geten på skivomslaget en liten sexigare touch på det hela ;) haha!



Favoritlåtarna är följande (utan inbördes ordning):
- The Ballad Of Michael Valentine
- Mr Brightside
- Under The Gun
- This River Is Wild
- Sam's Town
- Tranquilize
- Bling
- Spaceman
- A Crippling Blow

Sådär, nu hoppas jag någon har fått lite njutning från det här. Det är ju faktiskt nästintill omöjligt att inte tycka om en enda låt från The Killers :b





/S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kan ju inte annat än visa mitt stöd! The killers är och förblir the one and only. Vi ses väl på en särskild spelning i sommar!? kommer bli grymt besviken annars ;)

2009-02-24 @ 17:02:09
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/
Postat av: Sara - Till Kristin!

Du, det lovar jag dig! Då syns vi! :D:D:D

2009-02-25 @ 16:04:34
Postat av: Johan

Jag tycker Bones är sjukt mysig :) Kolla videon :)



Men Sam's Town är bästa skivan iaf ;)

2009-03-02 @ 12:55:07
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback