Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Skade- och sjukdomsrapport

Hej.

Inte ont i halsen.

Ryggen börjar bli bättre, men kan fortfarande inte springa.

Ja, det var min skade- och sjukdomsrapport. Ikväll blir det skidor på Spåret med stort S.

Måste lägga in klippet, det är ju underbart. Även fast det är relativt supergammalt. Finns det någon coolare än Northug, den sexige jäveln?



Dags att packa, Mora tomorrow. Swieeet! /S

Kommentarer
Postat av: KN

LILLEN!

HAHA

Trevlig blogg här kommer jag nog läsa fler gånger.



Älskar det där videoklippet;)

2009-03-01 @ 18:45:02
Postat av: Johan

Jag ska bli som han!

2009-03-02 @ 12:51:42
URL: http://hamelius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Saknar era underhållande inlägg från fysiklektionerna, meeeeera sånt =D Måste ju ha något att roa mig med hemma i soffan! :*

2009-03-03 @ 11:47:50
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback