Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Födelsedagskalas Deluxe!

Hola!

Lite inaktiv helg när det gäller bloggande. Blir väl lätt så om man inte har någon dator antar jag. Men oboy, vad jag har saker att berätta nu! Alla som har varit i närheten av mig de senaste två veckorna borde veta vilken dag det var igår. Nämligen min födelsedag! Och banne mig, vad den var fin! Väcktes på morgonen av två små söta människor med ljus i händerna och en skål med chokladglass och oboypulver. Fredrik och Lovisa sjöng dock inte, väldigt synd. Men enligt dom var det för mitt eget bästa... Glass till frukost - dagen kan inte bli bättre. Mitt liv är fullbordat m.m.

Dagen fortsatte. Pannkakor till mat =aweeeesome! :D Hem efter skolan och bakade en fin chokladtårta till kvällen :) Den fick 5 av 5 toasters enligt rumskamraterna! Sedan ett litet minikalas med tårta och guitarhero. Mycket trevligt!



Ett besök på högskolan i Gävle gjorde att vi slapp lite skola :) Där fanns det många roliga saker! Sexig pojke till vänster, eller hur? ;)



Kolla på en film om en skog i 3d-format. Är det inte härligt att man får in orientering i alla ämnen?

Bye /S

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

ÅHNEJ, jag missade din födelsedag! GRATTIS i efterskott! <3

2009-02-17 @ 20:21:52
URL: http://stickdinidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback