Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




En Vintersaga

Greetings from far north!

Jag har vissa funderingar. Jag tror att det kan vara så att det är ganska mycket snö här. Jag har vissa bevis som styrker min teori:

1. När man kollar ut ser man detta:



2. Det damp ner cirkus 4 dm snö under måndagen/tisdagen.

3. Det är mycket svårt att gå omkring i converse.

4. När jag skulle ut till vårt miniförråd/lekstuga tog det 15 minuter för att få på sig alla kläder så man inte blev blöt om fossingarna när man gick ut.

5. Det gnistrar extremely mucho när jag kollar ut genom fönstret :)

jag tycker dessa fem bevis styrker att det är mycket snö här. Efter plogen och brodern gjort sitt jobb gör det inte särskilt mycket, för då finns det ingen snö där man ska stoppa fossingarna. Alltså på gatan, inte i någons rumpa. Haha. Gud vad kul jag är. Nej ,dags att byta om från pyjamasen för man ska ju trots allt ut på en liten promenix  med en trevlig ung herre man inte träffat på länge :) Filip ma maaaen!

Så vi syns! /S

Kommentarer
Postat av: Tove

Åå mycket övertygande bevis måste jag säga jag har också bevis på min blogg att det är mycket snö där jag är;)

2009-02-26 @ 20:48:08
URL: http://minisanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback