Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




WOHOOOOOO!

Står du utanför vårt hus och hör en mass dunsar och skrik? Ta't lugnt, det är bara jag och pappa som kör papa-daughter-time. Det inkluderar Jimi Hendrix på högsta volym, luftgitarr och allmänt spexande. Det är grymt!

Dagen kommer att ägnas åt julbestyr, typ knäck- och pepparkaksbak. Ingen träning idag faktiskt. Blir lite skönt eftersom det har gått sjukt dåligt att träna dom senaste dagarna. Jag vill ju inte spendera julen på sjukhus som jag fick göra på påsken, så det gäller att ta det lugnt (:

Sist vill jag bara säga grattis till mor, som på något konstigt sätt lyckades stänga ner hela landstingets datasystem inatt. Bra jobbat! ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback