Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ööh..

Att ha jullov är skönt. Då kan man ju vara uppe hur länge man vill. Men jag hade glömt att man ofta får betala tillbaka nästa dag. Inte bra när man är seriös idrottare! Men går det att springa med stängda ögon? I så fall är det lugnt. Men jag måste säga att det helt klart är värt det ;)

Vad ska jag ha för mig idag då? Joo, jag ska träna i snön. Det har väl snöat en decimeter sen igårkväll, mysigt värre! Sen ska jag äta tacos (Y) Seeen ska jag vara med lite dudes. Och sen är dagen i princip över :b Så går det när man stiger upp klockan elva, ajaj!

Här kommer lite bilder från skidlägret i Orsa förresten!


Mat köptes!


Träning bedrevs!


Folk fick blåmärken av att ramla över snökanonen!


Utsikten var nice!


Orsa björnpark besöktes (detta är INTE en björn, det är en sibirisk tiger. Som är helt ENOOORM!)


Vi träffade Mora skidgym!


Vissa är väl snygga som eskimåer, eller hur? ;)

Over and out /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback