Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




MUMS!

Jag sitter hos the master of bakning, Sofie. Hon behövde lite hjälp med bakningen. Undrar varför hon frågade mig då, för jag sitter bara på facebook och äter smet! Men vi har kommit fram till att smör, ägg och socker inte ser särskilt fräscht ut! Jag tror inte att det smakar så gott heller. Sofie bakar äppelmuffins med havretopping och jag har stora förhoppningar på att dom ska bli goda ;) Hon säger också att dom passar bra till julen och det är ju bara toppen!
Vad händer ikväll? Jo, jag hade tänkt klä våra granar, den lilla på mitt rum och den stora i köket :) mysigt värre! Sen tänkte jag måla mina tånaglar också. Och kanske använda upp alla mina gratis sms. Det låter som en bra kväll! Jag hör mig av mig ikväll med hur det går och kaaanske en bild på granen (: /S
Bild från vår klassresa i nian till Kebnekaise (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback