Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




klagande rebecka

hej allihopa här är jag!
jag har kommit på att jag mest brukar skriva här när jag är sur och ska klaga på nåt, så jag verkar väl inte sådär jätterolig! men skit samma, nu ska jag i alla fall klaga igen.
och som sist jag klagade här på bloggen så handlar det även denna gång om erik troeng. han är en bra lärare såklart, men han verkar sakna insikt i hur vi elever känner. så nu när vi har ett biologiprov på onsdag, och vi i måndags fick veta att vi ska lära oss ett helt till avsnitt själva till provet som vi inte har gått igenom alls, och provet då kommer att bli på cirka 100 sidor, så blir jag så sur när han vågar klämma ur sig:
"glöm nu inte att det här provet inte är något att stressa upp sig för! det kommer gå bra, det behövs bara lite sunt förnuft!"
TACK så mycket erik! då kan jag alltså trycka in biologiboken längst in i skåpet fram till onsdag och lita på att jag har ett sunt förnuft. DÅ VET JAG!
så, då var min klagan över för idag:) nu kan jag återgå till att plugga biologi.. jag måste vara den enda som gör det asså... jag måste vara den som har ett osunt förnuft. / beckiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback