Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Dan före dan..

Imorgon gäller det. Fett bokprov och F E T T biologiprov. De senaste två dagarna har vi suttit som grisar både på och utanför skolan. Nu hoppas jag att jag är redo, FÖR JAG ORKAR INTE PLUGGA MER! Det får brista eller bära helt enkelt :b

Sen kan jag berätta vad som hände imorse när jag vaknade. Jag snoozade som vanligt typ 45 minuter (det har jag lärt mig från da master of snoozing Lovisa) och sista gången jag vaknade knakade det visst till i nacken. Jag tänker jaja, det är väl det gamla vanliga. Jag chillar och undviker att springa i några dagar. Jag sätter mig upp och NEJNEJNEJ! Det var inte det gamla vanliga, det var ett fett jäkla nackspärr. Jag fick vänta en halvtimme tills Tove gick upp så hon kunde hjälpa mig lite :b Det tog två timmar innan jag kom upp ur sängen! När jag till slut kom upp kunde jag bara ha mitt huvud i 45 graders vinkel. Väldigt sexigt på skollunchen! Det var smärtsamt, men jag fick ju både en och två personer att skratta så dagen var lyckad på sitt sätt!

Vi taggar skid-läger i Orsa på söndag och inget mera skola efter fredag. Wihuu! :D /S

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH, då kommer ni hit till oss nästan, jag hoppas vi ska till grönklitt :D miss u <3

2009-12-08 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback