Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Är vi redo?

Matteprov imorgon. Jag sitter lite avsides och betraktar vår kära Figge och Rebecka. Dom kämpar med repetitionsuppgifterna till kapitel 2 och kapitel 3.1. Jag hör suckar, stön och nu också upprörda röster. Det där betyder ju att y-prim är något när x är 4. Faan också. Jag har tro på mina vänner, dom kommer klara det.

Figge säger nu att han ska lägga sig tidigt ikväll. Varför då frågar jag. DÄRFÖR ATT!!! svarar han. För att han ska slippa tänka.

Lovisa berättar att hon har haft en olämplig startsida en gång i tiden. Det var grannarnas fel.

Rebecka ritar en bläck-prick på halsen på mig. Tihi.

Glöggen är nu slut, men det finns pepparkakor om någon vill ha.

Och en sista sak, TIMRÅ LEDER ÖVER LULEÅ MED 3-1, GRRRRRRYMT! Över och ut /S


Hittade den här bilden på Annas dator. RESPEKT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, sjätte etappen i sälen ;)

2009-12-11 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback