Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Aldrig finns det tid!

Så fort jag bestämmer mig att skriva ett inlägg kommer mor och/eller far och säger typ: Diska nu Sara! eller kanske Duka nu Sara! Men jag strejkar! Bloggen är viktigare än liiiiivet! Eller. Kanske inte. Men den är i alla fall viktigare än att diska :b

Men för övrigt är livet bra här hemma! (Pappa går förbi mig och datorn och säger: hälsa från mig. Han antar att jag pratar med någon poooojke. Knasiga gubbe!) Inte så mycket snö, men snuskigt kallt. Jag har träffat många kompisar redan och jag har bara tränat en gång. Lite slött, men det är så kallt att jag knappt kan andas utomhus. Ack.

Livet fortsätter senare hoppas jag! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback