Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Lenny-dunk!

Aaaaah! Lenny Kravitz på högsta volym och jag sladdar omkring på sockarna och lagar tacos. Life is good! En sista filmkväll med flickorna och sen är jag redo att åka tillbaka till Sandviken och sommaren. Eller. Vår kanske. Jag ska i alla fall använda min nya fina vårjacka :) Kvällen till ära ska jag nog platta håret. Jag känner för att platta håret. Lite fjortisfasoner är aldrig fel.

På tal om ingenting måste jag säga att vårt kylskåp här i Sävast har helt fel harmoni. Feng shuin är helt åt helvete. Kylskåpet är helt stökigt helt enkelt. Precis som feng shuin i mitt lilla rum. Men det ska åtgärdas inom kort :) Jag valde tapeter idag, jag ska bli en african queen över mitt lilla rum. Yeah! Sen ska jag nog slänga ut de flesta möblerna också. Finfint :) Slänga ut allt funkar alltid bra när man vill ha nåt nytt och fräscht.

Annars är jag redo för J-cup premiär nästa helg. 10-mila är ju inget för oss norr-bor ;) Jag hälsar alla lycka till och i Finspång kommer ni se mig med pompoms och solglasögon för skydd mot solen. Direkt solljus är inte bra för folk som har haft hjärnhinneinflammation. Pompomsen fick jag från Majsen. Hihi ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback