Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Sjukling sjukling i sängen där..

Hej hej, sara's speaking.

Här i 27b är det lugnt, norrbottningen är alldeles själv i vår fina lägenhet som nu har fått ett nydekorerat vardagsrum. ÄNTLIGEN har vi en lampa! Vi kan bortse från att vårt tvbord är en kartong med en filt över. Jag tycker det är väldigt fint i alla fall :) Det var Mrs Enmark som tog initiativet att fixa och trixa lite förra söndagen innan gänget åkte till idre, en applåd till henne!

I Idre var det kallt och snorigt, eftersom det är världskänt att skidor är Snorsporten nr. 1. Totalt blev det drygt 2 timmars träning om dagen tills jag blev sjuk och skickades hem. Eller det var väl snarare jag som skickade hem mig själv. Nu är febern snart på väg och i veckan har vi ju då två viktiga prov och en uppsatsinlämning. Det kallar jag bra timing!

Nu är klockan 21.42 och det är sovdags i 27b. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

nej men uhhh, tråkigt ;( Men du är inte den enda, sitter här med en uppsvälld hals som knappt kan svälja och som inte vill att jag ska sova. Dessutom 2 öron som jag tror någon har kört in knivar i, APA! Krya på oss! :) <3

2008-12-14 @ 11:38:27
Postat av: frida

nämen åh, stackare! :/ hemskickad från läger är ju det värsta som finns! en fet krya på dig-kram från mig ;D <33

2008-12-14 @ 17:48:15
Postat av: maawrie! :)

som sagt var, du är inte den enda, så du behöver inte känna dig ensam! Själv har jag setat här hemma i lilla byn mitt ute o skogen i vårt vardagsrum i vår soffa och kollat på tv. Ända sen klockan 8 imorse! Klå det sara! ;) Kry på dä bby <3

2008-12-14 @ 21:39:01
Postat av: maawrie! :)

jag är alltså åxå sjuk, halsen ofc. (4-5 gången denna höst)*

2008-12-14 @ 21:41:04
Postat av: Sara from 27b

Tack flickor, ni är helt awesome när det gäller att muntra upp någon! :D puss

2008-12-16 @ 11:58:43
Postat av: Sara from 27b

Tack flickor, ni är helt awesome när det gäller att muntra upp någon! :D puss

2008-12-16 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback