Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




OLGY-tiden hittills!

Nu har jag dragit tummen ur röven och äntligen laddat in lite bilder från mobilen så som julhälsning från 27b får ni lite bilder från vår tid tillsammans :) Det är ända från intervjun till Idre-lägret och allt däremellan! Jag ursäktar kvaliteten på vissa bilder, mobilkamera kanske inte alltid är det bästa valet (;

1

Intervju 07 (:

2

Intervju 07 (:

3

O-ringen

4

Vem är glad över soffan?

5

Rebecka älskar (?) sina kläder så HÄÄR mycket!

6

Peace man.

7

Bilder säger sig själv :b

8

Oscar Andersson 17 år.

9

:)

9.5

OLGY arrangerar skol-dm.

10

Sovstund är en viktig del av undervisningen (:

11

Mr. Bejmar

12

Bussresa till Idre. Intressant? Jajjemen!

13

God Jul önskar 27b! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilket mysigt inlägg! Nej, körtelfeber är verkligen bajs! Särskilt när man känner sig nästan frisk :( Åh, räkna sjukdagar.. Det vågar jag inte ens göra tror jag :b Yep, teammates i alla händelser, i vått&tort, kan inte bli bättre :) GOD JUL!

Puss<3

2008-12-22 @ 13:58:24
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: F

haha ååh härliga bilder ;D intervjun glömmer jag aldrig! <3

2008-12-22 @ 15:55:44
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHA, ja vad gulligt, hon kan ju få följa med i väskan när vi kommer och hälsar på ;D Stört det känns att kalla en dammsugare för hon, hahah!

Jag vet inte när jag blir frisk, jag ska ta nya blodprover snart och se om min lever är normal igen eller nåt x) Jag blir ju tokig snart! JAA, så fort vi kan kommer vi till er :DD Får försöka hitta en ledig helg här framöver :)

Puss<3

2008-12-29 @ 11:12:35
URL: http://tjugob.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, nu får ni stå ut att jag svarar er i samma inlägg ;D AHH, b:arna föralltid! Och jag kan tjata om det huuur många gånger som helst, men vi måste komma snaaart :D haha, Rullgardina är heelt klart ett alternativ, hon har ju en söt liten borste som är perfeekt för gardiner och soffor(Y) lovar att ni ska få se en bild på henne snart, då kan ni ju visa Torsten också och se vad han tycker! :b



Föressten så drömde jag att vi träffade er inatt, eller, jag typ såg hur ni träffade frida och marie genom youtube, och sen skull jag springa till er också, eller nåt:b Det var sjuukt, men bevisar ju bara att det är dags att ses snart ;D GOTT NYTT ÅR också, är pank på mobilen för tillfället!



hihi, världsrekort i blogg-kommentar tror jag!

PUSSSS<3

2009-01-01 @ 09:45:40
URL: http://tjugob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback