Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Helghälsning med ostsås!

Hej hej, här i 27b är det snart dags för middag. Lasagnen står i ugnen och klockan plingar om cirka 7 minuter och 47 sekunder :) utan krångel har det verkligen inte varit kan jag säga, först hade internet pajat så receptet gick inte att nå. Då fick jag ta till lite egna skills och chansa lite smått :b sen hackade Lovisa någons trådlösa nätverk och löste det problemet :D Sen var ju kastrullen till ostsåsen alldeles för liten så vi hade något av en milk-explosion plus en bränd kastrull...Men det löste vi också, jag kilade över till Max (fast Max var spårlöst försvunnen och plattan var påslagen) och snodde lite stålull. Tack för det Max :)

Vi har fått ett antal kommentarer från Norrbotten, närmare bestämt Sävast, om Winterbells. Jag och Rebecka har bara en sak att säga: Vi vill bara strypa dig! Inget ont menat (;

Nu är Idre nära och under veckan blir det inga inlägg från oss. Istället ska vi glassa omkring på skidor och träna 4 timmar om dagen. HIMMELRIKE! Farväl från mig / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback